Učíme se jeden od druhého
Učíme se jeden od druhého
Něco z historie
Něco z historie
Práce vhodná při studiu
Práce vhodná při studiu
Stabilita firmy+9
logo

dm drogerie markt s.r.o.

Přibližně 4 568 zaměstnanců
Maloobchod s kosmetickými a toaletními výrobky

Představení

V dm společně vytváříme prostředí založené na respektu a důvěře, které podporuje otevřený dialog a vzájemné porozumění. V přátelské a podporující atmosféře nabízíme každému, kdo má chuť se posouvat a rozvíjet, plnou podporu. Díky našemu propracovanému systému interního vzdělávání máte možnost růstu na osobní i profesní úrovni. Ať už pracujete v prodejnách, logistických centrech nebo v dialogicu, budete součástí týmu zaměřeného na spokojenost našich zákazníků, kvalitu, udržitelnost a inovaci.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (489)
Všech oddělení/oborů (489)
Komentáře zaměstnanců

Dosud jsem byla spokojená nejvíc s docházkou..Jak přišli změny se zkracenymi smenami a víkendy půlené,spokojenost je pryč.
Nejsem spokojená se změnami,které nastali..Myslím si že každý by měl dělat tak jak se domluví s VF a chce,a nee tak jak nám někdo ze shora nařídí,a který v patek v kanceláři zavře dveře a přijde až v pondělí.Problem jsou pro mě i 2 víkendy do měsíce a ještě zkrácený.. Budu víc unavená ,víc v práci než bych chtěla a hlavně nebudu mít tolik času na děti a soukromý život.Takze za sebe mohu říct,že všechny změny co přišli,tak jsou k horšímu a vnímám je negativně!!! Myslím si,že by si každý kdo tohle vymysli,měl jít zkusit pracovat do provozu.Lidi jsou kolikrát neprijemni,děláme svátky,Silvestr do 17h...Jak by se to líbilo Vám!!!
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za Váš podnět. Chápeme, že změny mohou být někdy obtížné a oceňujeme Vaši upřímnost. Ujišťujeme Vás, že pečlivě vážíme každé naše rozhodnutí o změně a zabýváme se i jejími dopady. Opatření v organizaci práce v prodejnách, která jsme přijali, byla zavedena mimo jiné i z důvodu nastavení správné ergonomie a udržitelnosti dlouhodobého zdraví spolupracovníků. Přejeme si, aby naši spolupracovníci byli fyzicky i psychicky dobře naladěni a mohli pečovat o naše zákazníky. Chápeme ale samozřejmě, že ne všechny změny vyhovují všem.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji stabilní zázemí, třináctý plat, učení se novým věcem, zajímavé kurzy, příjemný kolektiv, možnost růstu, stravenky.
DM se řítí strmě dolů! Zatímco jiné firmy zlepšují přístup k zaměstnancům, Dm naopak. Po nových změnách odešlo mnoho pracovníků i z pozic vedoucích a zástupkyň z důvodu absolutní absence pochopení času pro soukromý život. Většina lidí byla nabírána na prezentaci skloubení soukromého a pracovního života a výhod částečných úvazků a možnosti 12h směn. Work life balance skončil. Místo krásného wow prostředí se díky ponechávání produktů v krabicích stáváme makrem a tvář DM je zcela degradována. Díky stahování hodin není dostatečný prostor pro zákaznický servis a DM tak upadá do šedi běžných obchodů a ztrácí své kouzlo. Je to škoda!

Jistotu a stabilitu
Firma má letité postavení na trhu a mnoho poboček.

Možnost práce při studiu
Dají se domluvit směny a částečný úvazek.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za Váš názor. Víme, že změny ve směnách mohou být pro naše spolupracovníky náročné a je potřeba si ujasnit, proč byly zavedeny. Jejich společným cílem je zlepšení efektivity práce a jasná definice zodpovědností za procesy dané prodejny u jednotlivých pozic. Velkou roli hraje také potřeba dodržení správné ergonomie v provozu (omezení únavy při 12ti hodinových směnách, přepracování, přetěžování). Prosím proberte toto téma se svou/ým vedoucí/m. Rád/a Vám důvody všech vzniklých kroků vysvětlí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Nákup
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:září 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Rozvoj a vzdělávání

Rozvoj a vzdělávání

Dialog a spolupráce

Dialog a spolupráce

Moderní vybavení skladu

Moderní vybavení skladu

Přátelská atmosféra+9

Líbí se mi práce s lidmi , v tomto ohledu jsem spokojená. Jinak je práce náročná
Se změnami, které nám poslední dobou vedení dm servíruje spokojená nejsem. Chtějí po nás, abychom dělali krátké směny a to i o víkendu. Což je totálně nereálné. Budeme pořád v práci, bez volna!!!! Ano, beru toto rozhodnutí pro toho komu to vyhovuje. Pracuji u dm sedmý rok doteď jsme dělali směny celodenní a bylo více volna. Nedá se nyní nedostatek volna skloubit se soukromým životem! Což je pro většinu problém. Proč měnit něco, co doteď fungovalo bez problémů???? Tento problém by se měl přednostně řešit!! Které fili chtějí dělat zkrácené směny, tak prosím. Které ne, měli by jste to nechat zaběhnuté tak jak to je a hlavně to funguje. Doufám, že tento problém opravdu bude někdo z vedení řešit a zamyslí se nad tím. Děkuji
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den. Děkujeme za Váš komentář. Chápeme, že nastalé změny mohou být pro Vás obtížné a oceňujeme Vaši upřímnost. Ujišťujeme Vás, že pečlivě vážíme každé naše rozhodnutí a směřujeme jím ke spokojenosti jak zákazníků, tak i našich spolupracovníků. Některá rozhodnutí a jejich dopad nemusí být vidět okamžitě, ale v delším časovém horizontu. Změny ve směnách byly přijaty z důvodu zlepšení ergonomie v provozu - tzn. mimo jiné snížení únavy a přepracování spolupracovníků při dlouhých směnách, odbourání případné nesoustředěnosti a schopnosti "být tu pro zákazníka". Dlouhé směny představovaly zvýšenou fyzickou i psychickou zátěž. Přejeme si, aby u nás naši aktuální spolupracovníci pracovali rádi i v dalších letech, a aby se zdravotně i duševně cítili komfortně. Prosím proberte toto téma se svou/ým vedoucí/m nebo oblastní/m manažerem/kou. Rádi Vám všechny důvody této změny vysvětlí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity Prostředí Platové ohodnocení
Dlouhodobě je počet spolupracovníků na prodejnách nedostatečný, vzhledem k nastavenému systému hodin na měsíc, na úkor stresu a námahy. Za ty roky je to stále stejné- přibývá práce, a to dost, ale zároveň mít stále směny po 2, je občas dost velký stres a honička. Z toho prostě nemůže vzejít vždy 100% spokojený zákazník. A přitom by stačilo upustit trochu hodin navíc a spolupracovnice by nebyly tak uhoněné a psych.unavené. Také by se měl klást větší důraz na výběr vedoucích prodejen, od nich a jejich přístupu se odvíjí fungování celého týmu = spokojenost zákazníků. Mezi vedoucím a manažerem by měla probírat mnohem důslednější a otevřenější komunikace, zároveň i manažer by se měl aktivně zajímat o tým jako takový.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za komentář. Jsme si vědomi, že práce v prodejně je náročná na fyzickou i duševní kondici. Proto věnujeme této oblasti velkou pozornost a našim spolupracovníkům nabízíme podporu v oblasti ergonomie a duševního zdraví. A také proto byly provedeny změny v plánování směn. Doporučujeme oslovit Vaši/eho vedoucí/ho, např. v rámci rozhovoru o vztazích a potenciálu a probrat osobně téma komunikace v týmu. Věříme, že v rámci dialogu lze najít řešení tak, aby byly spokojené obě strany.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:srpen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti dm drogerie markt s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Flexibilní pracovní doba Hodně benefitů Vývoj firmy
Malý příspěvek na důchodové spoření Žádný benefit při odpracování 15 let u firmy Neustálý stres. Nikdo neřeší, že jsme nucení být na prodejně i několik hodin sami, protože máme málo dop.hodin k prodaným kusům. V dnešní době to je nepřípustné, i zákazníci to negativně komentují, že je věčně jen 1 prodavačka na prodejně. Práce stojí a pak se honíme a jsme ve věčném stresu a hodně unavené.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dialogicka kultura a zpětná vazba platí jen na oko, v realitě Váš názor nikoho moc nezajímá.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Nákup
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Nikdo si tu na nic nehraje Benefity Možnost růstu
Směny a jejich nové rozvržení. Ráda bych pohodlnější oděv pro pokladní. Nejlépe černé triko a legíny. Hektičnost na směně. Být všude a nikde. Kasa, vybalování, obsluha a odbíhání od jednoho k druhému, nemám pak dobrý pocit, že dělám vše na 100%. Mystery nákupy jsou naprostá neobjektovní fraška.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Jsme si vědomi, že současný rychlý vývoj celé společnosti a vysoká zákaznická očekávání s sebou přináší i zvýšené nároky na všechny naše spolupracovníky. To může představovat samozřjemě zvýšenou fyzickou i psychickou zátěž. Nicméně si vážíme Vaší práce i nasazení. Co se týká pracovních oděvů, ty podléhají stanoveným regulím a pravidlům, která nelze individuálně měnit. Jako dm vystupujeme jednotně a jednotně máme i nastavená pravidla pro oděvy. Pravidelně přinášíme do pracovních skupin týkajících se tohoto tématu návrhy na zlepšení a zvýšení komfortu našich spolupracovníků, nicméně ne všechny změny mohou být přijaty. O všech aktualitách v tomto tématu vás pravidelně informujeme.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stravenky, bonusy, má práce, kolektiv lidí, kurzy, dm akademie
Nově vytvořené směny, nemám čas na svou rodinu a koníčky. Snižování hodin, vice práce, která se nedá moc zvládat, pokud chci zákazníkovi poradit, pak se neustále honím, aby se všechno zvládlo i na úkor mé přestávky. Je to jeden velký stres, do práce chodím dřív než musím a stále se honím.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Z Vašeho příspěvku lze vyčíst, že s cítíte celkově přetížen/a. Naším cílem není, aby se spolupracovníci přetěžovali a neustále "skákali" od jednoho k druhému. Důležitá je správná organizace práce tak, aby spolupracovník byl schopen zvládnout svou práci a zároveň byl k dispozici zákazníkům. Zkuste si promluvit se svou/ým vedoucí/m o úkolech, které v daný den máte, jakým způsobem na nich pracujete a zda se z Vašeho pohledu dají zvládnout. Možná dojdete společně k tomu, že lze práci jinak rozložit - úkolově, časově apod. V každém případě je dobré toto téma otevřít a v rámci dialogu na něm začít pracovat.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

cistota vzdélavani
Nebudu to tady rozepisovat … zkratim to…..pokud chcete,aby byl spokojeny i zakaznik tak byl mel byt spokojeny a i prodavac…coz uz od ledna neplati….stres,honeni,mimimalne volna diky zmene smen,setreni hodin atd…dva kroky zpet…bohuzel
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za Váš upřímný názor. Uvědomujeme si, že změny ve směnách mohou být náročné. Jejich společným cílem je zlepšení efektivity práce a jasná definice zodpovědností za procesy dané prodejny u jednotlivých pozic. Velkou roli hraje také potřeba dodržení správné ergonomie v provozu (omezení únavy, přepracování, přetěžování). Prosím proberte toto téma se svou/ým vedoucí/m. Rád/a Vám důvody všech vzniklých kroků vysvětlí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jsem spokojená s benefity
Při zrušení celodenních směn nemám čas na svůj osobní život. Mamku mám samotnou na baráku. Synové dělají směny. a žijí v jiném městě tudíž nelze navštívit ani vlastní příbuzné. Dříve př codenních Bo možno se domluvit na konkrétním volnu. Nyní lze domluvit pouze volno na lékaře a nikdo nebere ohled na osobní život spolupracovníka. Tyto změny jsou k horšímu a neslučují se s filozofií dm. Mrzí mne, že na tyto změny se vedení neptá svých zaměstnanců a striktně nařizuje délku směn.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den. Děkujeme za Váš názor, kterého si vážíme. V rámci filozofie dm mluvíme o tom, že v popředí našeho zájmu stojí zákazník. Na toho se orientujeme a je vždy přímo spojen s vámi, spolupracovníky našich prodejen. V rámci zachování správné ergonomie a kvalitních služeb zákazníkům je nutné, aby spolupracovníci nebyli v rámci směn unavení nebo přetažení. Chápeme, že Vám změny momentálně nevyhovují, ale z dlouhodobého hlediska povedou ke stabilitě výkonů v prodejnách a také zachování zdraví našich spolupracovníků, na kterých nám záleží. Věříme, že nové podmínky časem oceníte.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma dm drogerie markt s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.